Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Biuro i magazyn

( ilość produktów: 4 )

Bez komfortowego stanowiska pracy trudno o efektywność. Poznaj naszą ofertę akcesoriów biurowych i zadbaj z ich pomocą o odpowiednie warunki dla siebie i swoich pracowników. W naszej ofercie znajdziesz ergonomiczne fotele, lampki, zapewniające optymalne oświetlenie biurka, a także wszystkie niezbędne narzędzia i urządzenia biurowe.

Jaki powinien być idealny fotel biurowy?

Praca siedząca to wyzwanie dla naszych pleców – by uniknąć nadmiernego obciążania kręgosłupa, w szczególności jego odcinka lędźwiowego, należy zadbać o poprawną pozycję podczas siedzenia. Znacząco ułatwiają to odpowiednio wyprofilowane fotele biurowe, których oparcia odzwierciedlają wszystkie krzywizny kręgosłupa. Na co jeszcze zwrócić uwagę przy wyborze krzeseł do biura? Warto postawić na modele z płynną regulacją wysokości, by każdy pracownik, niezależnie od wzrostu, mógł czuć się na nich komfortowo. Dobrym wyborem będą modele z podłokietnikami, które dodatkowo pomagają utrzymać odpowiednie ułożenie rąk podczas pracy.

Oświetlenie biurka

Równie istotne, co wygodny fotel, jest odpowiednie oświetlenie miejsca pracy. Powinno być ono jak najbardziej naturalne, by nie męczyło oczu. Najlepszym rozwiązaniem będą nowoczesne lampki LED. Są one energooszczędne, żywotne, często umożliwiają one również zmianę intensywności światła. W naszej ofercie znajdziesz różnorodne lampki biurkowe, takie jak m.in.

  • model mocowany klipsem, z dwoma kloszami, które możesz dowolnie ustawiać, zasilany na baterie lub przez kabel USB,
  • lampka z podświetlaną podstawą i trzema stopniami intensywności świecenia,
  • mocna lampa akumulatorowa z 24 diodami LED, składana.

Co jeszcze przyda się w biurze?

W żadnej firmie nie może zabraknąć urządzeń, ułatwiających zarządzanie dokumentami. W naszej ofercie znajdziesz wszystkie niezbędne elementy wyposażenia biurowego, takie jak m.in. zszywacze czy gilotyny do papieru. Zakupisz u nas również lupy, idealne do pracy z wydrukami pisanymi drobnym drukiem, a także sejfy, w których schowasz najcenniejsze dla firmy dokumenty.

Ze względu na regulacje prawne, dokumenty zawierające poufne informacje bądź dane osobowe nie mogą po prostu zostać wyrzucone na śmietnik – należy zniszczyć je w taki sposób, by niemożliwe było odzyskanie z nich danych. Żadne biuro nie obędzie się więc bez profesjonalnych niszczarek. Na co zwrócić uwagę przy ich wyborze? Przede wszystkim na to, czy tną one papier na paski czy ścinki – ta druga opcja skuteczniej zabezpiecza przed wyciekiem informacji. Ponadto, istotna jest również wydajność urządzenia, czyli to, ile kartek może zniszczyć jednocześnie. W naszej ofercie znajdziesz zarówno niszczarki na maksymalnie 5 arkuszy, odpowiednie dla mniejszych biur, a także modele tnące jednocześnie do 10 dokumentów, które przydadzą się w większych firmach.

pixel