Gwarancje i rękojmie.

Wszystkie produkty oferowane w sklepie Tomito.pl są nowe i objęte rękojmią oraz gwarancją producenta.

Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej (na podany adres e-mail sklep@tomito.pl) bądź na adres Sprzedawcy (zgodny z danymi firmy) za pomocą poczty tradycyjnej.

Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta i odpowie (na podany przez Klienta adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej).

Klient może skorzystać z udostępnionego przez Sprzedawcę Formularza reklamacji: Formularz reklamacji.

Miejsce odsyłania reklamowanych towarów:
P.P.H.U. TOMAS
Rybnicka 25
43-190 Mikołów

Dokładne informacje zawarte są w regulaminie.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel